Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie można zalogować się do icloud.com


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Trasg

Trasg
  • 2 postów

Napisano 10 lutego 2017 - 10:38

Ten Apple ID został zablokowany ze względów bezpieczeństwa.

Ten Apple ID został zablokowany ze względów bezpieczeństwa.
Przed zalogowaniem należy odblokować konto.

Odblokuj konto

 

Witam może miał ktoś podobny problem  podczas odblokowania konta  zgodnie z instrukcja przechodzę na https://iforgot.apple.com

Gdzie wpisuje adres t****@icloud.com i są dwie opcje  wyślemy  e-maila  zerowaniem hasła albo pytania zabezpieczające wybieram e-maila ale okazuje się 

"Wyślemy instrukcje na Twój adres email kończący się na icloud.com." pytanie jak mam odebrać e-mail skoro nie mogę się zalogować ?? wybieram opcje pytania zabezpieczające  wpisuje datę urodzenia  potem kolejne dwa pytania ...i tu się zaczyna  nie wiem kto te pytania ustawiał ale trochę dziwne bo nie pamiętam bym takie wybierał ...ale co bym nie wpisał  zawsze to samo "Jedno z twoich odpowiedzi jest niezgodne z danymi zapisanymi w sytemie " jakoś tak 
nie mówiąc ze sie pytania zmieniają co jakiś czas ...to już dla mnie dziwne ...bo jak się loguje na adres poczty gmail.com   jako apple id to mam ustawione  3 pytania i zawsze sa takie same ... i czemu próbując logować się do apple id podając  adres t***icloud.com mam inne pytania ...a hasło takie same ...Powiem wam już się w tym pogubiłem ...Może mnie ktoś uświadomić w prosty sposób jak to wszystko działa ...
 
 
1. Mogę się zalogować do icloud.com na apple id z adresu poczty t****@gmail.com i podajać  hasło ,ale nie mogę się zalogować na adres t****@icloud.com bo wywala komunikat ...czy to są dwa różne konta ...czy to konto w koncie , jak się zaloguje na icloud.com to tam nic nie ma  jakies 5 okienek i ustawienia  a na telefon po restarcie  nie mogę się  zalogować bo wywala komunikat  ze id jest wyłaczone i mam zresetować hasło 


#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 10 lutego 2017 - 11:01

Bolesny dla oczu miszmasz w tym Twoim poście; nie wiem, czy komukolwiek zechce się to czytać.

 

Jakbyś miał pomysł, jak to czytelnie zamieścić, powiadom mnie na PW w ciągu najbliższych dni. W przeciwnym wypadku i przy braku reakcji innych Użytkowników, temat zostanie przeniesiony do kosza.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 Trasg

Trasg
  • 2 postów

Napisano 10 lutego 2017 - 12:13

Bolesny dla oczu miszmasz w tym Twoim poście; nie wiem, czy komukolwiek zechce się to czytać.

 

Jakbyś miał pomysł, jak to czytelnie zamieścić, powiadom mnie na PW w ciągu najbliższych dni. W przeciwnym wypadku i przy braku reakcji innych Użytkowników, temat zostanie przeniesiony do kosza.

 

Właśnie w tym problem, że ja sam w tym wszystkim nie mogę się już połapać.

 

Może napiszę to w inny sposób :)


Mianowicie chodzi mi o kilka pytań – może ktoś zna odpowiedź: 

 

1.Dlaczego system chce mi wysłać instrukcję zmiany hasła na adres kończący się @cloud.com, skoro został zablokowany ze względów bezpieczeństwa? I nie można się zalogować na konto by odebrać wiadomości.

2.Dlaczego hasła zabezpieczające się zmieniają, skoro powinny być tylko 3, jak przy ustawieniach do apple ID – przynajmniej tak mi się wydaje; 

3 Dlaczego, logując się do iCloud muszę podać hasło i login na pocztę @icloud.com, a nie mogę się zalogować na Apple ID z poczty @gmail.com?

3a Jest taka możliwość. Wydaje mi się, że mam założony Apple ID na pocztę z iCloud, i się zrobiła pętla nie do odblokowania, bo nie można odebrać nowego hasła.



#4 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 10 lutego 2017 - 16:22

Zamykam na prośbę autora tematu, który rozwiązał tę komplikację poprzez telefoniczny kontakt ze wsparciem Apple.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych